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Wirtschaft/Werbung (engl.)

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   Pipe Dreams: Early Advertising Art from the Imperial Tobacco Company - Dempsey, Mike
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1982,  Pavilion Books,  1st Edition
Taschenbuch
96 Seiten 475 g ISBN: 9780907516125
Zustand: gebraucht, gut - minor wear Bestell-Nr.: 109408

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Highly Effective Lean Teams - Buckley, Ronald L, Buckley, Candace Lynn
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2012,  Createspace Independent Publishing Platform,  Taschenbuch
158 Seiten 230 g ISBN: 9781480286900
Zustand: gebraucht, sehr gut - minor wear Bestell-Nr.: 112500

  Preis: 6,95 € incl. MwSt
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Ifugao Economics - Barton, Roy Franklin
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2013,  Nabu Press,  Primary Source ed.
Taschenbuch
88 Seiten 217 g ISBN: 9781287636540
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Lagerspuren / minor shelfwear / reprint Bestell-Nr.: 93114

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Stock Market Development in Africa: Corporate Finance and Economic Growth with a Case Study of Ghana - Amo Yartey, Charles
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2008,  VDM Verlag Dr. Müller,  Taschenbuch
236 Seiten 375 g ISBN: 9783639028201
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Lagerspuren / minor shelfwear Bestell-Nr.: 93061

  Preis: 6,39 € incl. MwSt
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The Rules of Job Hunting - Yeung, Rob
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2006,  Marshall Cavendish Ltd.,  Gebundene Ausgabe
192 Seiten 275 g ISBN: 9781904879862
Zustand: gebraucht, sehr gut - ungelesen, leichte Lagerspuren / unread, minor shelfwear Bestell-Nr.: 73301

  Preis: 4,31 € incl. MwSt
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Leading Change: Leading 08.06 (Express Exec) - Ajayi, O.
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2002,  CAPSTONE PUB,  1. Auflage
Taschenbuch
132 Seiten 176 g ISBN: 9781841122052
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Gebrauchsspuren / minor wear Bestell-Nr.: 98244

  Preis: 6,30 € incl. MwSt
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Pocket International Business Terms (Economist Books) - Hindle, Tim
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1998,  Economist Books,  Main
Gebundene Ausgabe
224 Seiten 245 g ISBN: 9781861970725
Zustand: gebraucht, sehr gut - minor wear Bestell-Nr.: 107209

  Preis: 12,95 € incl. MwSt
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loyalty.com: Customer Relationship Management in the New Era of Internet Marketing - Newell, Frederick
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2000,  Mcgraw-Hill Professional,  Gebundene Ausgabe
325 Seiten 739 g ISBN: 9780071357753
Zustand: gebraucht, gut - leichte Gebrauchsspuren / minor wear Bestell-Nr.: 100196

  Preis: 3,04 € incl. MwSt
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Principles and Practice of Marketing - Jobber, David
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2006,  McGraw-Hill Education Ltd,  5. Auflage
Taschenbuch
1022 Seiten 2400 g ISBN: 9780077122270
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Gebrauchsspuren, mit CD / minor wear, with CD Bestell-Nr.: 99132

  Preis: 6,55 € incl. MwSt
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International Product Liability - Campbell, Christian
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2006,  Lulu.com,  Taschenbuch
592 Seiten 955 g ISBN: 9781847280824
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Gebrauchsspuren / minor wear Bestell-Nr.: 100948

  Preis: 76,00 € incl. MwSt
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A Few Chapters in Work-Shop Re-Construction and Citizenship, - Ashbee, Charles Robert
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2010,  Nabu Press,  Taschenbuch
172 Seiten 353 g ISBN: 9781145700390
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Gebrauchsspuren Bestell-Nr.: 95976

  Preis: 7,15 € incl. MwSt
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Why Globalization Works - Wolf, Martin
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2004,  Yale University Press,  Gebundene Ausgabe
398 Seiten 910 g ISBN: 9780300102529
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Gebrauchsspuren Bestell-Nr.: 100217

  Preis: 4,30 € incl. MwSt
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Emotional Capital: Maximising the Intangible Assets at the Heart of Brand and Business Success: Capturing Hearts and Minds to Create Lasting Business Success (Capstone Paperbacks) - Thomson, Kevin
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2000,  John Wiley & Sons,  1. Auflage
Taschenbuch
340 Seiten 634 g ISBN: 9781841120980
Zustand: gebraucht, akzeptabel - Anstreichungen im Text, Lesefalten im Rücken Bestell-Nr.: 100213

  Preis: 4,11 € incl. MwSt
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Common Wealth: Economics for a Crowded Planet - Sachs, Jeffrey D.
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2008,  Penguin Press HC, The,  Gebundene Ausgabe
400 Seiten 711 g ISBN: 9781594201271
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Gebrauchsspuren Bestell-Nr.: 100211

  Preis: 5,96 € incl. MwSt
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Courage in the Twenty-First Century: The Art of Successful Job Transition (Palgrave Pivot) - Marques, J.
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2013,  Palgrave Pivot,  2013. Auflage
Gebundene Ausgabe
86 Seiten 300 g ISBN: 9781137383129
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Gebrauchsspuren / minor wear Bestell-Nr.: 98282

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Global Monetary Union - On the political and economic common sense of common cents: Is a global monetary union just a liberal utopia or is it a viable ... of social justice and political liberty? - Wenzel, Tina
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2007,  Grin Publishing, 
Taschenbuch
28 Seiten 76 g ISBN: 9783638852043
Zustand: neu - neu und originalverpackt Bestell-Nr.: 91513

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The Walt Disney Company Business Profile - n/a
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2008,  Filiquarian Publishing,  broschiert 190 g
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Lagerspuren / minor shelfwear Bestell-Nr.: 92558

  Preis: 2,15 € incl. MwSt
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Cognos 8 Bi for Consumers - Padilla, Juan A.
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2007,  TECHNOLOGY PARTNERS BOOKS,  Taschenbuch
248 Seiten 634 g ISBN: 9780979692000
Zustand: gebraucht, sehr gut - leichte Gebrauchsspuren / minor wear Bestell-Nr.: 98216

  Preis: 6,95 € incl. MwSt
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A Practical Guide - Management of Risks in Small and Medium-Size Enterprises - Freeman, Dr. Malcolm
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2013,  XLIBRIS,  Taschenbuch
134 Seiten 276 g ISBN: 9781479760756
Zustand: gebraucht, wie neu - Bestell-Nr.: 92346

  Preis: 9,95 € incl. MwSt
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Economic Development and Multilateral Trade Cooperation (Trade and Development) - Simon J. Evenett, Bernard M. Hoekman (Hrsg.)
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2005,  World Bank Pubn,  illustrated edition
Taschenbuch
500 Seiten 875 g ISBN: 9780821360637
Zustand: gebraucht, sehr gut - Mängelexemplar, wie ungelesen, Sofortversand im Luftpolsterumschlag Bestell-Nr.: 9444

  Preis: 16,29 € incl. MwSt
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A key challenge confronting the World Trade Organization (WTO) is to address perceptions that it is not supportive of development. Should the WTO be limited to increasing market access opportunities and negotiating away policies that impose negative spillovers on other countries? Or should the future of the WTO depend on expanding its coverage and changing its modus operandi to more directly address development issues? This book addresses these questions by analyzing the various issues that are on the negotiating agenda of the WTO's Doha round including agriculture, intellectual property, competition policy, services, market access, and special and differential treatment.
 

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